Zgłoś awarięZgłoś awarię

Aby zgłosić awarię prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

» Zobacz więcej

Kontakt

MK SERVICE

Autoryzowane Centrum Serwisowe Warszawa
tel.: 22 866 85 44-45

mkservice@mkservice.pl 

Salon Firmowy Warszawa

tel.: 22 633 33 22
salon@mkservice.pl

Magazyn Części Zamiennych Warszawa
tel.: 22 866 85 47
magazyn@mkservice.pl



WARSZAWA 

ul. Radzymińska 338

05-091 Warszawa Ząbki

VIS A VIS PRAKTIKER 


 

Formularz zgłoszenia awarii

Jeżeli przydarzyła się awaria Państwa sprzętu prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi konsultantami pod nr. telefonów 226333322, 224090009, 228668544-45

Nasi konsultanci po otrzymaniu informacji na temat sprzętu (marka, model lub kod handlowy i numer seryjny), Państwa danych teleadresowych oraz objawów uszkodzenia uzgodnią termin i godziny wizyty technika w miejscu instalacji sprzętu.

Jeżeli zgłaszają Państwo do naprawy sprzęt w ramach gwarancji oprócz danych opisanych powyżej konieczne będzie podanie nr. karty gwarancyjnej oraz daty zakupu. Informujemy że warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej sprzętu jest okazanie czytelnie wypełnionej karty gwarancyjnej, podstęplowanej pieczątka sprzedawcy zarówno na części głównej jak i na kuponach gwarancyjnych odcinanych przez serwisanta podczas naprawy oraz dowodu zakupu (paragon fiskalny lub faktura zakupu).

Zgłoszenia usterki można również dokonać wypełniając formularz na stronie internetowej. Nasz konsultant po zapoznaniu się z danymi z formularza skontaktuje się z Państwem w celu umówienia terminu wizyty technika  

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza. Podanie modelu, numeru seryjnego oraz kodu handlowego sprzętu znacznie ułatwia i przyspiesza interwencję.

Brak tych danych może nawet uniemożliwić naprawę sprzętu. 


Nazwa firmy
Nazwisko
Imię
Adres
Kod pocztowy
Miasto
Adres e-mail
Telefon
Marka sprzętu
Model sprzętu
Numer seryjny sprzętu
Preferowana godzina wizyty
Objawy uszkodzenia
Uwagi